Saturday, December 02, 2006

Open-Source Delphi Libraries

Για όλους τους Delphi Developers εκεί έξω: Οι open-source Delphi βιβλιοθήκες με τα περισσότερα downloads (από το SourceForge):

1. JEDI VCL for Delphi (vcl components)
2. ZeosLib (database connectivity)
3. Free Pascal Compiler (αυτό που λέει)
4. TurboPower Async Professional
(βιβλιοθήκες επικοινωνίας με την σειριακή θύρα)
5. Jedi Code Library (γενικής χρήσης βιβλιοθήκες)
6. GLScene (βιβλιοθήκες για OpenGL)
7. GExperts (plugins παραγωγικότητας για το IDE)
8. SynEdit (πλήρες editor component με color coding)

Εκτός του GlScene (που είναι για OpenGL Graphics) και που δεν το έχω χρησιμοποιήσει, για τις λοιπές βάζω το χέρι μου στη φωτιά (που δεν χρειάζεται, το γεγονός ότι κατέχουν το top 10 μιλάει από μόνο του)

1 Comments:

Blogger vpapanik said...

Ευχαριστούμε Zaf ! Σχολιάζοντας :

Για το 1) δεν προτίθεμαι να το ξαναβάλω. 1 εκατ. γραμμές κώδικα και ενα κάρο components είναι too much για την toolbar μου.

Για το 3) καταπληκτική δουλειά, κάποτε είχα κάνει port κάποια προγραμματάκια μου σε λίνουξ (γιατί δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς).

Για το 6) κάνεις απλά παπάδες ! Μόνο τα examples έτρεξα και έκανα κι εγώ ένα μικρό προγραμματάκι, και έπαθα πλάκα με τις δυνατότητές του.

Για το 7) Δεν με βοήθησε ουσιαστικά σε τίποτα. Μετά δοκίμασα τα Castalia και CodeRush αλλά το μόνο που κατάφερα είναι να γεμίσω με ενα κάρο enhancements για τον editor ο οποίος όμως μετά έτρεχε στη μισή ταχύτητα.

Μερικά δικά μου αγαπημένα :
Delphi Encryption Compedium

KADao

PNG Components

StringAlignGrid

PlusMemo

DOSCommand

12:16 AM  

Post a Comment

<< Home